Noniin, kiitoksia vain pikkusiskolle joka minulle antoi inspiraation kokeilla blogin kirjoitusta. En todellakaan tiedä mitä tänne pitäisi kirjoitella, mutta taidan kirjoitella ihan omia kuulumisiani ja tunteitani. Ketä kiinnostaa ? no ei varmaan ketään, ehkä mä teen tätä ihan omaksi ilokseni, kirjoituksia voi olla mukava lukea jälkeen päin. En ainakaan alkuun ajatellut mitenkään mainostaa tätä blogia, ehkäpä sitten kun saan kirjoittamisen sujumaan... who knows.

Voisin vaikka hieman kertoa itsestäni:

Olen tosiaan 21-vuotias lähihoitajaopiskelija, aloitin opinnot tänä vuonna elokuussa, huhtikuussa 2014 olisi tarkoitus valmistua mutta saapi nähdä kuinka käy.

Minulla on helmikuussa 2011 syntyneet kaksospojat, Jojoiksi kutsutaan, pikkuiset syntyivät rv30+4 (10 vko liian aikaisin), alku oli taistelua mutta nyt menee jo paremmin, lukuunottamatta astmaa ja korvatulehdus kierrettä.

Pidän urheilusta, mutta en harrasta mitään, lenkilläkin tulee nykyään käytyä todella harvoin ajanpuutten vuoksi. 

Musiikkimakuni on erittäin laaja, kuuntelen fiiliksen mukaan, tällähetkellä kova bändi on Hollywood Undead ! 

Eipä tässä tule muuta mieleen, kirjoittelenpa vielä illalla uudelleen jos jaksan :) Nyt lapsille ruokaa ja lenkille ! 

 

ps. Oon ihastunut.